donderdag 13 februari 2014

Even kennismaken.....

Mijn naam is Eric Wishaupt, bijna 48 lentes jong, getrouwd en vader van drie schitterende kinderen.
Na mijn opleiding op het CIOS te Sittard, ben ik na diensttijd en de HBO-V werkzaam geweest in de thuiszorg en 12 jaar in de verslavingszorg. De laatste jaren gaf ik via het CBR de toenmalige alcoholverkeerscursus (Educatieve Maatregel Alcohol en verkeer) en intern kleine trainingen voor beginnende medewerkers. Vanuit positieve ervaringen binnen dit 'scholingswerk' kreeg ik de kans om te gaan werken op het CIOS te Sittard als docent bewegingsagogie. Terug op het oude nest.
Als persoon ben ik enthousiast, open en spontaan. Soms enigszins impulsief en chaotisch, maar ook betrokken bij mijn omgeving waar ik graag een steentje bijdraag aan verenigingswerk en/of het goede doel. Wandel graag in de natuur en steek veel werk in deze job, waarbij ik een gezonde dosis humor belangrijk vind. 

Zoals gezegd werk ik voor Leeuwenborgh opleidingen. De hoofdlocatie bevindt zich in Maastricht doch het CIOS vormt een vrij autonome afdeling en is gesetteld in Sittard en Venlo. Het CIOS leidt studenten op tot sportleider/sportcoƶrdinator (niveau's 2/3/4). Tevens kennen we een aparte drie jarige dansopleiding. 


Mijn onderwijs-ontwerppassies zijn o.a. persoonlijke ontwikkeling van de student. Uiteraard ook vakinhoud, maar altijd gekoppeld aan de praktijk waarbinnen zij moeten gaan functioneren. 


Mijn wens voor dit LA is dat ik straks in staat ben om onderwijs te ontwerpen dat aansluit bij de leefwereld van de student. Dat de student, maar ook collega's uitdaagt om kritisch te blijven naar de eigen ontwikkeling.

Voor mij zal belangrijk zijn de hoeveelheid informatie rondom ontwikkeling en curricula te ordenen en keuzes te maken in welke richting ik verder bouw. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten