dinsdag 24 juni 2014

Het is goed geweest.....

Afgelopen week gezocht, gepeinsd, gesproken en geschreven aan de herkansing voor LA2.
Ik realiseer me dat het vorm geven van een nieuw ontwerp veel tijd kost, maar tegelijkertijd blijft het ook boeiend en uitdagend. De pijn zit 'm in het besef dat in deze periode naast mij twee dozen staan met ongeveer 35 stageklappers van 3e jaars studenten die uiteraard graag komende week willen weten hoe ze ervoor staan. Dat betekent ...... kiezen ! De balans tussen mijn kunnen en de uitdaging zou flow bevorderend moeten zijn, maar de veelheid aan 'uitdagende' klussen haalt me uit mijn focus/concentratie.... Het knettert tussen de oren !
Maar goed....het ontwerp dat er nu ligt heeft meer body gekregen, evenals de onderbouwing. Gesprekken met onze onderwijsmanager, Tom Luken, medestudenten ( José bedankt voor je uitgebreide feedback, Judith en Miriam bedankt voor de opbeurende woorden !), maar ook collega's hebben veel opgeleverd. Het geheel zal nog mooier, beter en uitgebreider vorm kunnen krijgen..... maar voor nu is het goed geweest. LA5 rammelt aan mijn stoel. De aanvullingen gaan op de mail.

1 opmerking:

  1. Hallo Eric,
    Heel herkenbaar wat je schrijft. :-) Ik ben met jouw herkansing bezig. Ik hoop 'm vandaag klaar te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen