woensdag 7 mei 2014

Skype gesprek met Michiel Lauwerijssen

Naar aanleiding van de feedback op mijn 'go' voor het herontwerp met Michiel nog even gesproken over hoe verder. Ik stoei met name met tweede domein van het trapmodel. Doelen stellen hoort volgens Michiel bij reflecteren. Klopt inderdaad. Ik probeer me nu te richten op een leerinhoud die ik koppel aan de eerste trap reflecteren. Ik blijf me richten op de stagecontext omdat dat de plek is waar met name 3e en 4e jaars hun praktijkervaring opdoen. Het tweede domein zal dan zijn, de uitwerking van het opstellen van een bewegingsagogisch handelingsplan ( proeve van bekwaamheid kerntaak 5 de bewegingsagoog ) dat als 'proeve van bekwaamheid' geldt voor het behalen van het CIOS diploma. Het zal een nieuwe trap worden met daarin de onderdelen vanuit de PvB (proeve van bekwaamheid) .
In het herontwerp gericht op reflecteren, zullen de reflectiemomenten zich richten op de ervaringen die studenten op doen met het opstellen en uitvoeren van dit handelingsplan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten